ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ...... ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ?





Όλα ξεκίνησαν με μία απλή φράση: “για το καλό μου”...
Πόνεσα για το καλό μου, και φαινομενικά χάρηκα για το καλό μου. ‘

Κύριοι επτωχεύσαμεν’.

Κύριε Τρικούπη, δε γνωρίζω πώς ξεστομίσατε αυτή τη φράση το 1893, στην οποία η χώρα οδηγήθηκε σε πτώχευση λόγω της αβάσταχτης φορολογίας (για το καλό τους και τότε), όμως σήμερα εν έτει 2018 σας αναγνωρίζω το γεγονός οτι τολμήσατε να το πείτε στον ελληνικό λαό για να έχει το γνωθί σαυτόν. Και αναρωτήθηκα σήμερα, ποιό ήταν τελικά για το καλό μου... για το καλό μας;
Η προσχώρηση στην ευρωπαική ένωση;
Η ενιαία οικονομία;
Η πλήρης πτώση της εθνικής οικονομίας;
Η συνεχής σμίκρυνση της εθνικής κυριαρχίας;
Η υποδούλωση της υπεροχής του Συντάγματος και η υπεροχή του Ενωσιακού δικαίου;
Τα άδεια ταμεία;
Ο κυβερνητικός έλεγχος της δικαιοσύνης;
Ο ενωσιακός έλεγχος της εκάστοτε κυβέρνησης;
Η καταπάτηση του απαραγράπτου των δικαιωμάτων;
Η παράδοση εδαφών μας αμαχητί;
Η παραχώρηση εξουσίας και κυριαρχίας στα δημοσιογραφικά κοράκια;
Η παραχώρηση βουλευτικών εδρών στους ανίδεους;
Η αφαίρεση της σημαίας από τα Ίμια;
Η αιχμαλώτιση των ελλήνων στρατιωτών από τους Τούρκους προς εξαναγκασμό ανταλλαγής με τον αξιωματικό που ζήτησε άσυλο;
Ο υπέρογκος δανεισμός που θα βαρύνει σε εξόφληση μέχρι και τα τρισέγγονά μας;
Το κλείσιμο και τον έλεγχο των εθνικών τραπεζών;
Η μειώσεις μισθών και συντάξεων;
Τα χαρατσια που ξαφνικά επονομάστηκα εθνική φορολογία;
Όλα για το καλό μου. Ναι, Μηλιώκα, δεν άντεξε επιτέλους το μυαλό μου, πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου, και πραγματι στο θάλαμο 9 θα καταλήξουμε όλοι για το καλό μας... για το “καλό” μου φοβάμαι... γιατί βλέπω το Μεσαίωνα να ανατέλλει.
Φοβάμαι τον Νεοέλληνα, που είναι απαίδευτος και αμόρφωτος και στο βωμό του χρήματος ξεπουλάει κάθε ηθική αξία και απαξία, που εκλέγει τον καθένας χωρίς κριτική σκέψη, που αγνοεί την πραγματικότητα, που βάζει στη βουλή τη Χρυσή Αυγή και τηε επιτρέπει να αναλμβάνει χρέη στρατιωτών και να αφαιρεί από τα χέρια αλβανής μαθήτρια την ελληνική σημαία βιαίως. Φοβάμαι, που ο νεοέλληνας που υπερτερεί σε πληθυσμό, έχει την ίδια δύναμη ψηφου με εμένα... πόσο ελιτίστικο θα λεγε κανείς. Αντιλαμβάνομαι ξαφνικά τον Αριστοτέλη: η δημοκρατία είναι το χειρότερο πολίτευμα γιατι καθείς είναι έρμαιο των δημαγωγών και λαικιστών. Πράγματι έτσι είναι.
Μη λησμονούμε οτι ο χιτλερ, αναδείχθηκε μέσα από ένα δημοκρατικό πολίτευμα κατόπιν εκλογών, και με τη δύναμη της εκλεχθείσας διά λαού κυβέρνησής του διέλυσε όλη την ευρώπη. Ούτε αυτό πρέπει να με φοβιζει; Ήταν για το “καλό”μου εξάλλου. Όλα γύρω μου καταστρέφονται για το καλό μου, για το καλό μας. 


 Από την Άρτεμις Γεωργίου
Bsc of linguistics, law student

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις