Θέλω να φύγω από εδώ, να δραπετεύσω

Τις χειροπέδες που μου βάλατε, θα Σπάσω...και έναν Καινούργιο Κόσμο, σας το Ορκίζομαι, θα φτιάξω

Θέλω να φύγω από εδώ, να δραπετεύσω
σ’ ένα κλουβί με έχουν βάλει για να ζήσω
μα δεν με ρώτησαν αν το σκοτάδι εγώ το αντέχω
ούτε αν τη ζωή που μου έδωσαν θέλω εγώ να ζήσω...

Θέλω να φύγω από εδώ, να δραπετεύσω
μην με κρατάτε άλλο πια, δεν το αντέχω
τις χειροπέδες που μου βάλατε, θα σπάσω
και έναν καινούργιο κόσμο, σας το ορκίζομαι, θα φτιάξω...

Θέλω να σβήσω από γύρω μου το μαύρο
και όλα τα φώτα του ουρανού να τα ανάψω
θέλω το άπιαστο στα χέρια να κρατήσω
και σε θάλασσα βαθιά, δίχως φόβο, να κολυμπήσω

Θέλω να φύγω από εδώ, να δραπετεύσω
μην με κρατάτε άλλο πια, δεν το αντέχω
τις χειροπέδες που μου βάλατε, θα σπάσω
και έναν καινούργιο κόσμο, σας το ορκίζομαι, θα φτιάξω
Καρδαρά Αγγελική

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ,ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...
ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ Η ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,Ή ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΣΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΝΙΚΗΣΕΙ...ΖΚΕ..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις